piątek, 13 stycznia 2012

O współautorze słów parę

Jak już wspomniał Damian nazywam się Aneta Wróbel i od dzisiaj jestem współtwórcą tego bloga. Napisałam kilka słów na swój temat (zaznaczam, pisanie na temat samej siebie nie jest raczej moją mocną stroną)

Uczęszczam do trzeciej klasy II LO im. Marii Konopnickiej w Katowicach. Nie napiszę o sobie elaboratu, bo rozpisywać będę się później na tematy znacznie ciekawsze. Chcę żebyście poznali mnie i moje poglądy poprzez artykuły, które zostaną tutaj opublikowane. Mówiąc ogólnikowo mogę określić siebie jako osobę o poglądach liberalnych. W Polskiej rzeczywistości nie dostrzegam partii, którą nazwałabym "partią marzeń", jednak najbliższa moim poglądom jest Platforma Obywatelska. Nie zawsze zgadzam się z opinią Damiana, uważam, że powielanie czyjegoś zdania nie ma sensu. Mam nadzieję, że blog będzie ciekawym dialogiem pomiędzy nami autorami, a wami- czytelnikami, ale nie wykluczam sytuacji w której ja i Damian będziemy prowadzić polemikę pomiędzy sobą. Mam nadzieję, że dzięki mnie blog stanie się bogatszy i skłoni was do wyrażenia własnej opinii.


Artykuł na temat edukacji (temat dotyczy segregacji uczniów) jest w przygotowaniu i mam nadzieję, że już jutro uda mi się zaprezentować swoje umiejętności w pełnej krasie.


Brak komentarzy: